Экономика
PMI планує до 2023 року обладнати 100% електронних бездимних пристроїв технологією перевірки віку – Інтегрований звіт

PMI планує до 2023 року обладнати 100% електронних бездимних пристроїв технологією перевірки віку – Інтегрований звіт

Philip Morris International (PMI) опублікувала другий Інтегрований звіт, що містить комплексний аналіз ефективності у соціальній сфері, охороні навколишнього середовища та корпоративному управлінні (за принципами ESG). У 2020 році компанія досягла значного прогресу на шляху до досягнення стратегічної мети – створення майбутнього без тютюнового диму. Пандемія COVID-19 стала викликом для всього світу і компанії зокрема. Саме тому в Інтегрованому звіті основний фокус зроблений на тому, які зусилля PMI спрямувала на захист своїх співробітників, підтримку проєктів зі сталого розвитку та подолання економічних викликів, спричинених пандемією. 
 
У рамках трансформації бізнесу PMI представила дві нові цілі до 2025 року: бездимна продукція має бути доступною у 100 країнах, а чистий річний дохід від її реалізації має становити не менше 1 мільярда доларів США.
 
«Я з гордістю представляю звіт з нашими досягненнями за останні п'ять років. У 2020 році на бездимну продукцію припадала майже чверть чистого доходу компанії, тоді як у 2015 році цей показник був практично нульовим. Наші нові амбітні цілі свідчать про впевненість кардинально змінити довгострокове стійке майбутнє компанії, яке принесе користь акціонерам, споживачам та суспільству», – зазначив генеральний директор PMI Яцек Ольчак. 
 
За його словами, інновації та інклюзивність є ключовими для вирішення завдань компанії, пов’язаних зі зменшенням шкоди від використання тютюнових виробів, впливу на навколишнє середовище та суспільство. 
 
Попри те, що переважну більшість продажів компанії становлять сигарети, PMI прагне повністю замінити їх продуктами, які виключають горіння, а саме такими, що нагрівають тютюн та випаровують аерозоль з нікотином. Така продукція є кращою альтернативою для здоров'я повнолітніх курців, ніж продовження куріння сигарет.

Компанія прагне, щоб до 2025 року понад 40 мільйонів повнолітніх курців, які не готові відмовитися від цієї звички, перейшли на бездимні продукти PMI. При цьому частка такої продукції, за прогнозом, становитиме 50% чистого річного доходу компанії. 
 
Ключові показники бізнес-ефективності PMI:
 
  • Станом на 31 грудня 2020 року IQOS доступний для продажу у 64 країнах. Кількість користувачів уже перевищила 17,5 млн, з них 12,7 млн – колишні курці, які повністю перейшли на IQOS, відмовившись від сигарет.
  • У 2020 році компанія інвестувала 495 мільйонів доларів США в інноваційні дослідження та розробки (R&D), 99% яких були спрямовані на дослідження бездимної продукції.
  • У 2020 році чистий дохід PMI від продажу бездимної продукції становив 23,8% порівняно з 0,2% у 2015 році.
  • У 2020 році обсяг поставок бездимної продукції PMI склав понад 10% порівняно з 0,1% у 2015 році.
 
Ключові показники принципів ESG:
 
  • В умовах пандемії 100% виробників тютюну та працівників фермерських господарств – постачальників PMI – були забезпечені засобами індивідуального захисту.
  • У 2020 році компанія скоротила викиди CO2 на 26% у власній діяльності та на 18% у ланцюзі постачання. Такі результати стали наслідком пандемії COVID-19 та зусиль компанії на шляху до досягнення вуглецевої нейтральності.
  • У серпні 2020 року PMI запустила в Новій Зеландії IQOS VEEV – перший електронний пристрій, оснащений технологією перевірки віку. PMI прагне, щоб до 2023 року 100% електронних бездимних пристроїв були оснащені цією технологією.
  • У 2020 році компанія забезпечила 100% закупівель без ризику вирубки реліктових лісів. PMI продовжить докладати зусилля для збереження біорізноманіття та зниження впливу на навколишнє середовище.
  • PMI продовжила реалізацію програми CIRCLE з переробки бездимних електронних пристроїв та досягла показника 84% в утилізації пристроїв IQOS, повернутих до центрів CIRCLE (відсоток від ваги кожного пристрою).
  • Станом на грудень 2020 року 37,2% керівних посад у PMI обіймають жінки порівняно з 36,1% у 2019 році. Компанія знаходиться на шляху до досягнення гендерного балансу на всіх рівнях: до 2022 року жінки мають займати 40% керівних посад.
Источник: fakty.kiev.ua
Новости по теме:

Новости партнеров:
Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите некорректный текст и нажмите Ctrl+Enter - так Вы поможете нам улучшить сайт. Спасибо!
Отправить Закрыть