Українське вино завойовує ринок Африки
Українська виноробна компанія 46 Parallel Wine Group здійснила експортну поставку своїх вин до Африканського континенту. Чергова партія вин брендів компанії Аpostrophe та 46 Parallel у березні відвантажена у Нігерію.
Компанія з моменту виходу на український ринок заявила про амбітні плани – стати візитною карткою України на виноробній мапі світу – та мала на меті саме експортну орієнтованість. 46 Parallel Wine Group розпочала переговори з африканською стороною ще в 2020 році. Тоді ж були підписані перші договори поставок, і, незважаючи на карантин, перші вина експортувалися на полиці африканських магазинів. Завдяки високій якості вин, українські винороби отримали чергове замовлення від нігерійських партнерів та успішно реалізували поставку своєї продукції африканським споживачам.
Нігерія одна з густонаселених країн Африки, алкогольний ринок якої динамічно розвивається. Тому нам важливо не просто бути представленими на африканському ринку, але й завоювати довіру африканських споживачів та вибудувати стабільні відносини із партнерами-дстрибуторами, – говорить Анна Горкун, СЕО та засновниця 46 Parallel Wine Group.
В останні роки Нігерія стала напрочуд перспективним ринком, де частка імпортного алкоголю збільшилася в декілька разів. У 2021 році прибуток у сегменті «вино» оцінюється експертами в 465 млн.доларів США. Очікується, що ринок буде рости щорічно на 15,32%. З огляду на те, що нігерійці в основному споживають тихі столові та ігристі вина, віддаючи перевагу червоним винам, 46 Parallel Wine Group представить африканському ринку вина саме червоної групи.
На разі компанія веде переговори про експортні поставки продукції із країнами Європи та Близького Сходу.